Welcome to Best of Asia


Terms of Trade

Handelsbetingelser

Generelt

Handelsbetingelserne er for dig som bestiller vare hos Best of Asia via webshoppen www.bestofasia.dk. Ved bestilling af vare varer skal du acceptere handelsbetingelserne.

Best of Asia forbeholder os retten til at ændre i handelsbetingelserne til hver en tid. Derfor gør vi opmærksom på at handelsbetingelserne gennemlæses grundigt før den endelige bestilling accepteres. Du kan til enhver tid læse den nyeste version på www.bestofasia.dk.

Bestillingsbekræftelse

Når du har accepteret bestillingen, modtager du en ordrebekræftelse på din bestilling via mail, som du har angivet. Når leveringen er afsendt fra lager, modtager du en faktura pr. mail med track and trace. Best of Asia gør dig opmærksom på, at sammenholde din bestilling med leverancen, så fejl og mangler kan rettes hurtigst muligt.
Børn og unge under 18 år kan ikke handle hos Best of Asia. Børn og unges køb skal derfor foretages af forældre eller andre, der lovligt kan handle på barnets eller den unges vegne.
Når du handler på www.bestofasia.dk kan du benytte dig af følgende betalingsmuligheder:

  • Dankort
  • Visa-Dankort
  • MasterCard
  • Visa Elektron

Best of Asia har indgået en aftale med Clearhus og QuickPay, som administrere alle Best of Asia's betalinger. Clearhus og QuickPay er godkendt af Nets. Data som sendes i forbindelse med betaling, er krypteret (SSL). Det er derfor kun Nets, der har adgang til dine oplysninger. Krypteringen sikre, at Best of Asia eller andre ikke har adgang til dine
kortoplysninger.

Pris

Alle prisangivelser på Best of Asia er alle i danske kroner og er inkl. moms og afgifter, men ekskl. leveringsomkostninger. Leveringsomkostningerne varierer og afhænger bl.a. af varetype og vægt, men er uafhængig af geografisk placering i henhold til Best of Asia's leveringsbetingelser.

Ændringer af personlige oplysninger

Du er forpligtet til straks, at informere Best of Asia omkring ændringer af adresse, hvortil leverancen skal leveres, e-mail eller telefon nr. Såfremt du ikke har informeret os om disse ændringer i tide og leverancen bliver leveret til forkert adresse, erstattes leverancen ikke af Best of Asia. Du kan til enhver tid bestille en ny leverance for egen regning. Såfremt fakturaen sendes til forkert e-mail, kan du få fremsendt en kopi til anden e-mail ved at kontakte Best of Asia.

Fortrydelsesret og reklamation

Der gælder ingen fortrydelsesret på fødevarer. Alle Best of Asia´s råvare og produkter bliver håndpakket og blive i denne proces tjekket for fejl og mangler, inden levering. Skulle der alligevel være tilfælde, hvor råvarer/produkter ikke lever op til dine forventninger eller du mangler nogle råvarer/produkter hvor leveringen ikke er sket til tiden eller slet ikke fundet sted. I disse situationer modtager Best of Asia gerne et opkald fra dig hurtigst muligt den samme dag, leveringen er modtaget. Vi kan kontaktes på +45 26 23 29 34. Telefonen er åben alle dage mellem 16.00 og 22.00. Weekend og helligdage er telefonen lukket, undtagelsesvis hvis leveringsdagen forekommer på en helligdag. Du kan altid kontakte Best of Asia via kontaktformularen på webshoppen eller via mail.

Klagemuligheder

En klage vedrørende Best of Asia's produkter eller tjenesteydelser, som ikke kan løses mellem forbruger og Best of Asia, kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning: Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. Statsborger i andre EU-medlemsstater end Danmark, kan klage via EU-Kommissionens online klageportal via http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Ved indgivelse af en klage, skal Best of Asia´s e-mailadresse: ranjan@sriambaal.dk angives.

Ændring af Handelsbetingelser

Best of Asia kan ændre handelsbetingelserne uden foreløbig varsel og med øjeblikkelig virkning, hvis ændringerne ikke er til ugunst for dig. Sådanne ændringer vil fremgå af www.bestofasia.dk. Andre ændringer af handelsbetingelserne kan foretages med en måneds varsel, hvilket vil blive meddelt pr. mail.